RUB11-12.7 |
pe 4.4. |
Tema - skola |
substantiivin taivutus |
|
puhtaaksikirjoitus |
RUB11-12.7 |
ti 8.4. |
Tema skola - Text 3 |
substantiivin taivutus |
Text 3: 3, 5a, 6a |
|
RUB11-12.7 |
to 10.4. |
Tema - skola |
substantiivin taivutus |
skola: 3a, 3c, 4a |
|
RUB11-12.7 |
pe 11.4. |
Temaord - skola |
substantiivin taivutus |
substantiivien taivutus: 1, 3a, 5, 6 |
|
RUB11-12.7 |
ti 15.4 |
Tema - utseende |
substantiivin käyttö |
|
Sanakoe skola |
RUB11-12.7 |
to 17.4. |
Tema - utseende |
substantiivin käyttö |
substantiivin käyttö: 1, 2 |
|
RUB11-12.7 |
pe 18.4. |
LÅNGFREDAG |
|
|
ÄT CHOKLADÄGG! |
RUB11-12.7 |
ti 22.4. |
Tema - kläder |
käskymuoto |
utseende och kläder: 4a, 4c, 4d, 6a |
|
RUB11-12.7 |
to 24.4. |
Tema - kläder |
käskymuoto |
käskymuoto: 1, 2a, 3a |
ITSENÄINEN TYÖSKENTELY |
RUB11-12.7 |
pe 25.4. |
Tema - kläder |
adjektiivit |
adjektiivit: 2a, 2b, 3a, 5, 6a, 7 |
Suullisen tehtävän palautus Teamsiin klo 21.00 mennessä. |
RUB11-12.7 |
ti 29.4. |
OHJATTU KIRJOITUSHARJOITUS |
adjektiivit |
|
|
RUB11-12.7 |
to 1.5. |
VALBORG |
|
|
|
RUB11-12.7 |
pe 2.5. |
LEDIG DAG |
|
|
|
RUB11-12.7 |
ti 6.5. |
Tema hälsa - Text 5 |
sivulause |
Text 5: 6a, 7a, 7b |
Itsenäiset tehtävät valmiit |
RUB11-12.7 |
to 8.5. |
Temaord - Välbefinnande och hälsa |
sivulause |
sivulause: 2b, 4, 5a |
|
RUB11-12.7 |
pe 9.5. |
Temaord - Välbefinnande och hälsa |
sivulause |
Välbefinnande och hälsa: 3a, 4a, 5a, 6a |
|
RUB11-12.7 |
ti 13.5. |
Temaord - familj och släkt |
lukusanat |
|
ITSENÄINEN TYÖSKENTELY |
RUB11-12.7 |
to 15.5. |
Temaord - familj och släkt |
lukusanat |
Familj och släkt: 5a, 6a, 6b, 10a |
Sanakoe hälsa |
RUB11-12.7 |
pe 16.5. |
Temaord - familj och släkt |
lukusanat |
lukusanat: 2, 4a, 6a |
|
RUB11-12.7 |
ma 26.5. |
PÄÄTTÖPÄIVÄ klo 8.15-12.00 |
suullinen koe, kuuntelu, luettu, kielioppi, käännös |
Testitehtävät löydät opintokortilta, ne ovat vapaaehtoisia plussatehtäviä, palautus päättöpäivään mennessä. |
KONE MUKAAN |
RUB11-12.7 |
ke 5.2. |
Sisältö, arviointi, arkifraasit |
|
Start: 6a, 7a, 8, 10, 11a, 11b, 12a, 12b |
digikirjan käyttöönotto |
RUB11-12.7 |
to 6.2. |
BÄNKSKUDDARDAGEN |
|
|
INGEN LEKTION |
RUB11-12.7 |
ma 10.2. |
Text 1 Sverige -landet där lagom är bäst |
Päälause |
Text 1: 5a, 5b, 5c, 10a |
|
RUB11-12.7 |
ke 12.2. |
Text 1 jatkuu + tema Sverige |
Päälause |
päälause: 2, 3, 6a |
|
RUB11-12.7 |
to 13.2. |
Tema - Fritid |
Päälause, Kys. lause |
|
Sanakoe Text 1 |
RUB11-12.7 |
ma 17.2. |
Text 2 Musik, sport, datorer eller något annat? |
Kysymyslause |
kysymyslause: 1a, 1b, 2 |
|
RUB11-12.7 |
ke 19.2. |
Text 2 jatkuu |
Kysymyslause |
Text 2: 4a |
|
RUB11-12.7 |
to 20.2. |
Tema - Fritid, ajanmääreet |
verbit |
Tema fritid: 4a, 5a, 5b |
|
RUB11-12.7 |
ma 24.2. |
Harjoituksia |
|
|
kuuntelukoe 1, ohjattu kirjoitusharjoitus |
RUB11-12.7 |
ke 26.2. |
Temaord - kompisar och vänner |
verbit |
Tema kompisar och vänner: 3c, 5b |
|
RUB11-12.7 |
to 27.2. |
Temaord - kompisar och vänner |
verbit |
verbit: 1b, 2a-b, 3b, 4a, 4c, 5a |
verbikoe 1 |
RUB11-12.7 |
3.3.-7.3. |
SPORTLOV |
|
|
Gå och njut av friluftsliv! |
RUB11-12.7 |
ma 10.3. |
Harjoituksia |
prepositiokertaus, verbit |
verbit: 7b, 8a, 8c, 9c, 10c, 11 |
|
RUB11-12.7 |
ke 12.3. |
Text 4 Köttbullar, sushi eller vegoburgare? |
verbit |
|
verbikoe 2 |
RUB11-12.7 |
to 13.3. |
Text 4 jatkuu |
pronominit |
text 4: 4a, 5a, 7a-c, 9a |
Suullinen tehtävä - palautus Teamsiin klo 21.00 mennessä |
RUB11-12.7 |
ma 17.3. |
Temaord - mat |
pronominit |
Tema mat: 4b, 4c, 5a |
|
RUB11-12.7 |
ke 19.3. |
Temaord - mat |
refleksiivipronominit |
persoonapronominit: 3, 4c, 5, 7b, 7c, 10, 11 |
|
RUB11-12.7 |
to 20.3. |
Temaord - mat |
pronominit |
refleksiivipronominit: 1a, 1b, 2 |
Sanakoe text 4 |
RUB11-12.7 |
ma 24.3. |
Harjoituksia, päättöviikon ohjeet |
kertausta |
|
|
RUB11-12.7 |
ke 2.4. |
PÄÄTTÖPÄIVÄ klo 8.15-12 |
kuuntelu 2, ohjattu kirjoitelma, kielioppikoe |
|
MUKAAN KONE, KIRJOITUSVÄLINEET JA TUKIMATERIAALI |